El constant desenvolupament de noves aplicacions i tecnologies aporta noves i poderoses eines de comunicació social, comercial i empresarial, que convergeixen en la creació i desenvolupament de la marca.
Dirigit a:
Directius de pimes interessats en millorar i mantenir la competitivitat de les seves empreses, així com a professionals d’àrees de màrqueting, R+D i generació de nous productes i serveis, i a tot professional interessat en una especialitat de creixent demanda.
Objectius:
Durada: 4h
Data: pròximament
Preu: 90€
*45€ per clients de IM2 Grup (ITM Treball Temporal, MB Prevent i IEFE Formació)
Formadora: Mª Carmen Martínez Guillén
Directora General a l’empresa CM Group, dedicada a l’assessorament i gestió de projectes en l’àrea de Màrqueting i RRPP.
Exerceix com a professora en diverses universitats i escoles de negoci com ESERP, ESADE, EAE, EUNCED i IQS.
Conferenciant en diversos seminaris especialitzats per a l’alta direcció, enfocats a departaments de comunicació, presidència, RRHH i màrqueting.
Autora de llibres: “La gestión empresarial, equilibrando valores y objetivos”, “2+2 estratégicamente 6” referent a estratègies de publicitat i màrqueting, segona edició de “Protocolo Empresarial”.
Col·labora esporàdicament com a articulista en diverses revistes de l’àmbit econòmic i empresarial.