Eines imprescindibles per a managers eficients | IEFE Formació
eines manager eficient

Eines imprescindibles per a managers eficients

No hi ha dubte que per dur a terme les tasques de gestió d’una empresa de forma eficient, has d’optimitzar el temps al màxim.

Avui dia, existeixen multitud d’aplicacions destinades a alliberar-te de les tasques de backoffice que has de conèixer si vols ser un manager eficient. Queda’t amb nosaltres i descobreix algunes eines que et permetran multiplicar la teva capacitat de treball.

Comença a utilitzar Google Docs

Si encara no t’has parat un moment a veure totes les opcions que t’ofereix l’edició de documents online, et recomanem que ho facis al més aviat possible. Google Docs, a partir d’un compte gratuït, et permet treballar amb presentacions, documents de text, fulls de càlcul, etc. i després compartir-los fàcilment amb el teu grup de treball. Crea anotacions en línia, realitza modificacions i utilitza el seu xat en directe per definir una línia de treball amb la gent que hagis decidit incloure en el teu projecte.

Documenta’t amb Charlie

Reunir dades sobre nous clients o aspirants pot requerir una inversió de temps que en moltes ocasions no ens podem permetre. Charlie és una aplicació per iPhone que s’ocupa de recopilar la informació que li sol·licitis mitjançant l’accés a més de 100 fonts diferents. Gaudeix d’una pausa mentre l’aplicació s’ocupa de perfilar al teu interlocutor i rep un mail quan l’operació hagi finalitzat.

Com vas de Flow?

Aquesta eina multiplataforma, de fàcil implementació, es convertirà en la teva millor aliada a l’hora de gestionar els workflows dels teus processos de negoci. Assigna tasques als teus col·laboradors i realitza un seguiment de les mateixes amb la garantia que podràs intervenir en temps real per evitar desviacions indesitjades.

Màxim control amb Hightrack

Aquesta aplicació, disponible per iOS i Android, no és solament un altre gestor de tasques més. Hightrack és una eina que, a més d’organitzar el treball, et permet mesurar la productivitat amb la qual es duen a terme les tasques. Pots crear llistes d’objectius, assignar deadlines, crear tasques seqüencials, definir etiquetes i fins i tot establir els nivells “d’esforç” o temps necessaris per a cada tasca del workflow.

TeamVIZ

Organitzar l’agenda diària és un dels punts més importants per maximitzar el nostre rendiment, i referent a això, TeamVIZ és la millor opció per assegurar que les principals fites del dia es compleixin. Mitjançant l’ús de la tècnica GTD (Getting Things Done), aquesta aplicació et permet agrupar les teves tasques i les del teu equip dins de contextos concrets, reduint així el temps de planificació associat.

Com has pogut comprovar, la frase “divideix i venceràs” adquireix un significat especial quan es tracta d’organitzar les activitats de la teva empresa. No malgastis els teus esforços i automatitza tots aquells processos regulars, així podràs centrar-te en les tasques que realment necessitin del teu temps.

Notícies relacionades

ComparteixShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn